tisdag 9 augusti 2011

Regn

Vädret har fastnat på regn...lagom kul och ungarna har varit ute ett tag men dom blev dyngsura..så det blev en maskin tvätt och det är tur att man går barfota för allt och jag menar allt blir dyngsurt så skor är bara dumt att ta på sig.
Så på min altan hänger handukar för torkning av fötter..ungar och hundar fast dom fick tillslut inte komma in utan fick vara ute.
Just nu lyser solen så länge det nu håller i sig, och Micke och jag fixade lite middag, köttlimpa mums...jag gillar det...lite barnmatsvarning men vem bryr sig det är såå gott.
Ska nog försöka passa på att ta en liten promenad och det verkar regnfritt men jag tar med mig paraply.
Så nu ilar jag iväg innan...ja du vet jag vill inte ha mer regn nu..mina pelagoner dör/drunknar
Kram Linda

4 kommentarer:

Suddis sa...

Vi har oxå haft regn hela dagen men jag har ju knappt varit ute..jo en snabb promenad till affären med M
krama tildis, O och en x-tra kram till dig och Micke

FLAK sa...

Vi har tydligen råkat ut för riktigt skitväder på vår semester...Grrrr..
Men vackert väder ska komma...det SKA bara vara så!

Linda sa...

Detta regn hela tiden man blir ju irriterad för mindre
Suddis kram på dig och jag såg att du hade det bra hos Malin..
Flak: Solen kommer imorgon det har jag bestämt=)

Marie sa...

Vi har också haft regn så vi stannade inne, tänk att man håller sig borta från västkusten och så regnar det här istället...
Lite sol hade inte skadat....
Kram