tisdag 2 augusti 2011

Perfekt

Solen skiner och vi hade en underbar dag igår, ungarna var helt slut efter alla aktiviteter och Barnens gård blev som vanligt en hit, och jag har träningsvärk, för testa åk ner för ruschbana på en badring modell större tjugoelva gånger och hoppade hit och dit= ont vid min ålder=) men vad gör man inte för sina ungar.
Marie, Suddis och jag var helt ledbrutna och satt utmattade på gräsmattan en bra stund, ja eller vi fikade faktiskt så då hämtade vi ju krafter så vi orkade åka vidare.
O sov på en filt och T hade Suddis med sig som badkompis, och vi skrattade gott åt deras upptåg, och hon är faktiskt riktigt stark Sudd som kunde lyfta T.
Så badringar, varmt väder och massor av folk, ungar och glass gjorde gårdagen perfekt men mina ben säger något annat...och har du burit en treåring på din höft så känns det dagen efter för när vi var inne i stan för att fixa saker så fick jag bära O för någon vagn hade vi inte, ja Marie tog ju över men vi bägge känner av det idag.
Så vad ska vi göra idag då, gubbarna våra är iväg på en tur och träffar andra biltokar och vi brudar ska in till stan idag och fika, men denna gång tar vi vagnen med för mina armar pallar inte en dag till med O lyft.
Visst jag älskar min lille son men han väger ju inte bomull så nog bärande för denna gång.
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Ja äntligen kom solen tillbaka och jag kunde klippa gräset som var jättelångt och det verkar som ni hade det trevligt, då behöver du inget gympapass nu då på ett par dagar=)
Vi får hoppas att denna dag blir lite lugnare då.
Just nu har vi strålande väder och njuter varje sekund.
Hmm.. en glass skulle nog sitta fint..jag tror jag tar en=)
Må gott!

Anonym sa...

Syrran din vekling du har lagt av dig, var det inte du som skröt med intensivgympan...
Synd att man inte kunde hänga på jag skulle gärna velat se dig åka ner med en sån där badring=)
Vi har strålande sol, 23 grader här på jobbet så jag klagar inte men ett bad ska jag nog kosta på mig ikväll.
Kramar från oss