lördag 6 augusti 2011

Cars

Nu har vi varit och sett filmen, O är ju för liten men T fick följa med trots att hon är sex... och fick bli sju för en dag, jag vet olagligt men vem bryr sig för cars är ju en barnfilm.... O får vänta på dvd:n men vi vuxna gick på cars...är vi barnsliga eller? jajemen=) och jädrar vad vi storskrattade den är skitbra jag trodde jag skulle pinka på mig.
Så var den värd att vänta på? jajemensan, T skrattade så hon tjöt och vi vuxna blev barn på nytt, ja Suddis är ju nästan ett barn i mina ögon så hon står ju mitt emellan, tänk vad bra att det görs kvalitetsfilmer som även vi vuxna gillar.
Så efter bion gick vi en tur på stan, och Suddis och T gick och småskrattade vilket smittade av sig på oss, folk runt om blängde säkert....
Och vad har vi mera gjort idag då? jo simutmaningen genomfördes och Suddis, Marie och jag kastade oss i vattnet i en tävling på blodigaste allvar, först till flotten...OBS inget ryggsim denna gång=) och jag vann! YIIIIHOOO Suddis tvåa och Marie trea....ha.. fick du allt Marie...
Så nu gäller följande: I am the gueen of the fucking flotte alltså=)
Passa Er alltså...ja dom som känner mig vet att jag en sansad och snäll människa och då alltså även tävlingmänniska men detta var ju på skoj men jag satsade ALLT=)
Nu sitter vi här och har precis fikat och detta är förövrigt sista lördagskvällen med Marie, Jonas och Suddis för imorgon åker dom hem puuhuu=( så nu ska vi umgås i kubik!
Trevlig lördagskväll/natt på er
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie sa...

Ska ta och skriva lite trots att vi sitter i samma kök....
Fan du simmar ju som den värsta säl ju....jag simmar som en valross med ankare=)
Fast jag klår dig lätt i styrka..det vet vi ju, och Suddis var inte pjåkig på att simma...det trodde jag inte.
Fast räkna med att brottar ner dig innan denna kväll är slut passa dig=)
Puss på dig=)

Suddis sa...

Den var skitbra och T och jag skrattade så vi grät
Simtävlingen asså...
Nästa gång ska jag allt simma fortast så de så