söndag 7 augusti 2011

Ensamt

Fast egentligen är jag ju inte ensam för Micke är ju här, ungarna sover men efter denna tid med goda vänner och gäster som gjorde huset fullt av extra värme och underbart sällskap.
Suddis åkte vid halv nio och Marie och Jonas åkte vid nio så nu sitter micke och jag vid tv:n och fikar.
Huset är nästan tyst och jag ska kolla in dekarserien så får vi se men jag tror faktiskt att morgondagen kommer bli ovan för jag kommer och sakna Marie och våra morgonstunder innan ungarna vaknar.
Suddis har haft fullt upp med ungar och datorn för ikväll fick hon hjälp av Jonas att starta en ny blogg, ja Malin fanns ju också och hjälpte till från sitt håll, dom är duktiga tjejerna och jag känner mig totalt teknikhandikappad i jämnförelse med dom.
Jonas jobbar ju med datorer så han servade min dator och Suddis telefon..smidigt och gratis, så min dator är i topptrim, vad det nu betyder för en dator.
Så mina älskade vänner nu slutar jag och kryper upp i soffan natt natt
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie sa...

Älskling! nu sitter vi på var sitt håll och jag har precis fått en kopp te.
Jonas och pappa har fullt upp med bilar...ja du vet dom gick ut i garaget och har inte syns sen dess=)
Mamma och jag tar det lugnt och uppdaterar oss på altanen med te och smörgås och sol på benen.
Stora kramar från oss

Linda sa...

Ungarna är uppe och vi saknar Er, O frågade efter Suddis, min lille prins men nu ska vi åka och bada.
Så mina älskade vänner ni är alltid välkomna tillbaka och ta hand om er
Jättestora kramar från oss
och en speciell kram från T & O till suddis=)

Suddis sa...

Guud var jag saknar alla!!! men jag är ju glad att jag är hemma
JÄTTEkramar till er alla och jag älskar er
x-tra kramar till O & tildis