måndag 8 augusti 2011

Allsång

Ja jag sjunger hellre än bra men vem bryr sig..idag var ju minnernas television=) Ledin var på Liseberg så då fick man ju tillbaka alla åttiotalsminnen..Micke och jag skrattade gott efteråt.
Inatt eee du min...=) ja du fattar... fast vi var ju inte ett par då utan andra blev våra då...
Fick sms från Marie som också kollade och hon tänkte samma sak...hon vet ju vad jag gjorde och tvärt om...vi hängde ju på stan ihop..
Så nu är min vardag, ja eller vardag är det ju inte helt för jag har ju semester men nu har man fullt ansvar för ungarna igen och ingen att lämpa över ungarnas tillsyn på...fast jag klagar inte men visst var det skönt med extra händer och ögon.
Så nu regnar det och åskan hördes långt bort...väldigt mycket regn denna semester fast just nu bryr jag mig inte för jag sitter i soffan och har det varm och gott, Micke fixar till lite te i köket vi får se vad han hittar på att tugga på...hmm känner för choklad, fast te och choklad..mjae men kanske senare för jag lägger inte än...nattuggla som jag blivit.
Får skärpa till mig sen innan semestern avslutas...då ska man ju upp halv 6....
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Ja du min vän vi "gjorde" ju stan ett par gånger så med Ledin i högtalarna i min dutteepa så gick raggen=)
Det är ju preskiberat idag annars SORRY Jonas=)
Vi saknar er och framförallt lilla fisen O och T som är så söta...krama dom från oss
Mamma, pappa och jonas hälsar
Kram Marie