torsdag 31 mars 2011

Skönt...

Lite lugnare tempo idag och jag har haft turen att hinna städa...fast tur..nja så kul är inte städning men ett måste och T städade ju sitt eget rum och hjälpte till att dammtorka...O spang mest runt och jagade dammsugarslangen och sin syster...som blev rätt trött på honom efter en stund.

Och jag har fått tillbaka min lilla Audi=) fast min gubbe har lovat att Chevan finns tillgänglig när min gasfot blir rastlös...han garvade när han hörde om min lilla burnis....

Och i helgen blir vi barnlösa......helt fria fast jag jobbar ju så ingen ledighet där inte men sklnt att kunna vara fria när jag kommer hem till lördagskvällen.

Gubben ska passa på att meka jänk så han vill vara barnfri så våra ungar får barnvakt och D& M får nöjet att passa dom hela helgen....stackars dom=)....fast D jobbar ju som undersköterska så han kommer nog att klara biffen och han ska ju vara själv med ungarna för M jobbar ju också i helgen.

T& O ser fram mot att komma hem till dom för det blir en massa gosande med hunden och katten...fast han vill ju inte hela tiden, och gillat T mest för hon är ju lugnast.

Så nu nattar jag mig för jag är ledig imorgon och ska in och storhandla så bäst att dra iväg på förmiddagen för då är det lugnast i butikerna....efter 16 kommer ju allt folk.....
Natt och kram Linda

Inga kommentarer: