torsdag 3 mars 2011

Soool!

Kan ni tänka Er att precis timmen innan jag skulle gå hem så sken solen upp.....fantastiskt och vad kunde blir bättre är en tur hem i solglasögon, radion på lagom volym och rutan nervevad....eller nja inte det sista=) men tanken fanns....

Och idag var jag inne på leksaksaffären och köpte spel till mina ungar...för dom har önskat sig nya pussel och några spel....nja schack blev det inte men väl fia..till Tilda, och O får givetvis vara med om han vill...och han fick ett Disney pussel med långben på och T fick ett pussel med hästar fast 150 bitars så hon har nog och göra ett tag....
Sen fixade jag faktiskt bowling för inomhusbruk och det ska vi prova i kväll när gubben kommer hem....mjuka plastkäglor och plastbowlingklot vilket borde vara helt ofarligt=)

Så en arbetsdag tog slut och ska jobba imorgon med och då ska jag ha lite komp vid 16 så ingen övertid imorgon om så Sverige tippar över. för jag SKA hem innan 17 för vi ska ha mys/lekafton med barnen imorgon och grannarna med sina ungar kommer över vid 18 så då ska fikat vara klart, för visst är det härligt med en sammankomst så där på lösa boliner....
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad jag älskar spel....vill spela ALLT kan jag inte komma i helgen? snälla=)
Kram Suddis

Linda sa...

Du är välkommen och T sa att hon redan längtar
ring snarast=)
Kram Linda