torsdag 17 mars 2011

Bloggtorrt

Bloggtorkan är lika torr som mina stackars fönsterväxter............. Har inte hunnit med för allt kretsar runt i huvudet just nu...barnlämning..mat...jobb..besiktning...bilen då och den gick igenom...kanske berodde på mitt vackra leende...ja eller han såg nog min desperata småbarnsmammastressutseende....... och barmhärtade sig eller=)

Så min Audi klarade sig än en gång...fattas bara annat när gubben är mekaniker.
Och han är iväg på jobb och kommer inte tillbaka förrän på fredagkväll.
Så jag får vackert vara alltiallomamma utav bara tusan, för ta i trä inget har gått sönder......

Så nu ska vi äta för köttfärslimpan ska vara klar vid sex så då bäckar vi oss O&T och lilla jag så smaklig måltid till oss.
Efterrätten blir jordgubbar...äkta alltså ur frysen med vanilglass till............smarrigt
Så en stor kram från mig

Inga kommentarer: