tisdag 1 mars 2011

Lite sol=)

Solen visade sig idag....=) så härligt med lite ljus...i tillvaron och jag trillade iväg på en liten shoppingtur efter jobbet och inne på Coop fick jag en liten stund framför bordet/hyllan med reaböcker och köpte faktiskt inte en bok till mig själv....utan till gubben min...han gillar traktorer och sånt....så boken handlar om just traktorer...trevligt...NOT inte för mig då...
Men när jag kommit hem slog jag upp John Deere som vi själva har och såg min gubbes nya drömtraktor..ska nog inte visa den får då köper han en sån...eller?
kolla bilden.....
O kollade in bilderna storögt när jag bläddrade och sa taktor...för varje bild...miljöskadad jag vet men bor man på landet så....
Så Micke och O kommer inte och vara kontaktbara på hela kvällen så fort han har kommit hem och ätit och blivit överraskad av boken.....

Finns inte motsvarande bok för tjejer med nakna killar poserande vid traktorerna? snälla nån fixa en sån annars.......=) så får vi något ögongodis också.........
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

En perfekt present för honom och fixar någon en sån där med nudie killar så vill jag oxå ha ett ex=)
Hälsa Tildis
Puss kram Suddis

FLAK sa...

En mycket bra val, Micke kommer att bli nöjd...men INGA Volvo traktorer i den boken...skamligt...men klart intressant i övrigt
Men jag tror jag hoppar den där versionen med nakna killar...om inte det finns en med brudar?...fast jag har ju boken i den serien som handlar om lastbilar så jag är rätt nöjd=)

Linda sa...

Suddis...Du är för ung för sånt=)

Flak: skulle tro det...och gubben hälsar från soffan att är mer än nöjd och han dreglar över boken=)
Och skitdåligt att inte Volvo var med annat än Munktell...heter det så? Micke...jodå det var det...
Jobb imorgon så nu är det läggdax
Kram Linda