fredag 18 mars 2011

Ensamt=(

Trots att barnen finns i tvrummet så är det ensamt.....konstigt vi brukar vara tillsammans på Fredagskvällen.
Men gubben har varit på jobb och kommer inte hem förrän tidigast nio...tråkigt är bara förnamnet han har varit iväg och fixat med skogsmaskiner så då tar det tid.....fick en kram av lille O, han hörde när jag pratade med T om att jag kände saknad....lilla gubben tröstar mamma.....så gulligt.

Nåväl suddis ringde idag och sa att hon åker till Ullared med sin mamma....jädrar att jag inte kunde hänga på=(
Skulle behöva lite shopping...men kan nog övertala gubben om Ikea=) i helgen.....kanske om han får sova ut....vad tror ni chans finnes.?

Ensam mamma söker=) nåt.......nåt sånt men inte dega ner sig för Så ska det låta är ju ikväll så då bokar jag tvsoffan under en varm gosig filt...och min helg är ledig....jorå...du läste rätt HELT ledig och då ska jag njuta hela helgen och jag SKA till IKEA även om det krävs ett besök på ÖB för att övertala gubben=)

Fick låna en skiva av en bekant one hit wonders....som nu ligger på i bakgrunden ja ni vet Break Mashine...street dance=) Jimmy Nail....Kajagoogoo..To Shy...80 talet i kubikmeter...
Åttiotalet är ju mitt uppväxtår....som finnig 15...åring.... 1986 på disko med Marie....i jeanskjolar...men killarna på skoldiskona.......tur att det preskiberat idag....=) nu är man ju respektabel mamma... typ=)

Så lite underhållning på låg volym för att inte störa barnens tvprogram....
Så en stora kramar fån mig till Er
Puss Linda

7 kommentarer:

Marie sa...

Ja min älskling vi festade rätt friskt på Festis och kola...men smygrökte gjorde vi inte
Vi hade annat för oss=)
(vi var rätt ensamma om att inte röka.)
Killar, moppar, dans....rätt oskyldiga saker...
men som man säger, tjejer kan...

Minns du när snuten tog oss på trimmade moppen...två på en moppe och trimmat...tjejer också.... men vi klarade oss med en varning=)
Pust trafiktillståndet satt löst...

Linda sa...

Ja jävlar va rädd jag var....blåljus och allt din brors moppe också=)
Tur att föräldrarna inte vet allt=)
Sen fick du ju volvoepan istället och då blev det lugnare...fast vi blev ju stoppade med den med har jag för mig..en gång var vi ju fem pers i hytten..=) trångt och varm

Marie sa...

Ja min lilla epa undrar vad den tog vägen för den finns inte kvar i registret...min bror kollade för några år sen....puuuhuu=(

Men jag fick ju Forden istället...Taunus 2.0GL
WOW.. silvermetallic och allt...=) ha ha

Vi hade det rätt mysig i epan och närkontakten med killen som åkte närmast mig var ju go...tur att man hade liten ratt..fast det var nästan så man tog fel växelspak=)

Linda sa...

Sånt kallas grabbatag...min vän=)
Nu ska lillen lägga sig så vi höres...

Marie sa...

Ha ha....Ja vi har alltid varit bra på att hantera saker...
puss

Anonym sa...

Tjena bruden spanar in innan förfesten=)
Idag har jag varit ledig och varit på dansutbildning så lätt trött i bena men fan den som ger sig så nu e´re fest....liksom=)
Kramizar Lina

Anonym sa...

Nu är vi i Ullared och vräker oss i varor...mamma har hela vagnen full och min vagn är inte lika full än utan mest smink och kläder....fixade fyra nya toppar..i s men jag kan ju ha xs så=)
Nu ska vi shoppa vidare så hejhå!=)
Kram Suddis