fredag 11 mars 2011

Trött....

Har haft en stressig dag med mycket jobb och saker som hänt men man måste ju stanna upp ibland och stod vid sängen hos en patient som fyllde år imorgon och låg inlagd så han hade ingen trevlig helg men jag lättade upp hans stund med att säga att jag har ingen present med mig men en julklapp ska du få istället....och så klappade jag honom på kinden=) och han skrattade gott......

På hemvägen stannade jag till och köpte en glass för solen sken och man fick lite vårkänslor......gubben fick en välförkänt kram och puss när vi möttes i hallen....och maten stod färdig på bordet, det är lyxigt med en gubbe som tagit ledigt och tar hand om barnen och lagar utsökt mat....idag fläsk, löksås med potatis rivna morötter broccoli samt äppelpaj med vaniljsås...inte illa av en mekaniker=)

Jag är rätt nöjd med min man!....så han får nog lite belöning ikväll=)
Nu håller vi tummarna i Let´s dance................Frankmannen regerar dansgolvet!
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Älskade vännen nu får du allt vila ut i helgen, vi gör en soffstrejk och låter våra gubbar göra allt=)
Imorgon blir det bio, vi ska se The Adjustment Bureau och får se om den är bra den hade väl premiär igår?
Nåja jag önskar en godnatt och kram=)