tisdag 22 mars 2011

Vi ska få nytt löneavtal...

Det fick man höra och läsa på text tv...ja jag läser texttv på morgonen....är för trött för att kolla på datorn=)
Så hur mycket får vi...ingen aning....fast jag orkar inte bry mig för jag har fullt upp med familj, jobb och allt annat, för jag tvivlar på rättvisa och vi har inte fått rätsida på våra löner ännu, så vi får väl se.

Dagen har varit stressig på jobbet men jag hann med att ta en promenad på middagen i strålande sol....såååå skönt och när jag åkte hem vid 16:45 så stannade jag vi närmaste mack och köpte en glass och en kolaflaska...lite vårkänslor kommer allt och en glass är ju ett sätt att njuta.

Så med solglasögon på och ett leende avstressade jag en stund när jag körde hem och hämtade O på dagis
Så nu ikväll känns det rätt okej och jag ska ju jobba kväll imorgon så sovmorgon förväntas men jag hoppas på en solig morgon.
Kram Linda

Inga kommentarer: