lördag 12 mars 2011

Melodius melon=)

För jag ska precis sätta tänderna i en melon...jo det är säkert vi ska ha fruktsallad ikväll och jag håller som bäst på med förberedelserna och då norpar jag en melonbit.....och bloggar samtidigt=)

För vem ska då vinna spektaklet......nja ja gillade Linda=) fattas bara annat.....men han Swingfly är rätt go och Moniker gillas....så vi får se....
Ungarna är helt slut efter en hel dag i trädgården så dom sover i tvsoffan och gubben min har intagit soffliggarstuket och slöglor på tv med en öl....dock ingen nätbrynja för då skulle jag få spelet......

Så nu räknar vi ner och jag ska gå upp göra klart så puss på Er alla goa och gör nu inget som inte jag skulle göra=)....Lina jag vet att du läser detta=)

Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma och pappa har dukat upp tvbordet med chips popcorn och och dom åker iväg på middag hos bekanta och ska kolla på mello där, så jag och J har hela mello för oss själva...
Så myskväll med min kille och en tjock röd filt ligger och väntar på oss i tvsoffan....för nu ska vi duscha...hi hi..
Pussar Suddis

Anonym sa...

Pickar på Ipottan så nu sitter jag i baren....och jag har bara börjat...göra saker som du gjort förut=)....... gamling=)
Kramizar och pussisar Lina