fredag 25 mars 2011

FREDAG!!!!!!=)

Äntligen helg och imorgon ska vi åka hem till mina föräldrar och äta gott, softa... prata en massa... för det var ett tag sen så jag ser fram emot detta och barnen är förväntansfulla.

Så jag tar lite bloggpaus i helgen om jag nu inte loggar in mig därifrån, vi får se men vi ska iallafall ha en underbar helg och jag har ledigt, gubben har stängt av telefonen från och med i kväll=) för annars ringer alltid någon som kört sönder, så ring någon annan om ni läser detta=)

Packade redan på kvällen efter jag kom hem från handlingen, vår stora frys ekade av tomhet.....
Måste baka eller handla bröd istället.....

Så alla önskas en trevlig helg och sol önskas!
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Jajemen vi ska ut och flänga och Suddis med föräldrar åker också hem...
Liten familjesammankomst=)
Pussar=)