söndag 6 mars 2011

Snyltis....

Lämnar med varm hand över "min" lilla blogg till Suddis....så varsego vännen...och så gick hon iväg med min bärbara dator......
kram Linda...

Hela min dag har vart underbar....ja skulle vart den tidiga åkturen då..inte så kul att kliva upp halv 8 på lördagens morgon men jag skulle ju åka till Linda och då får man energi.

Och jag blir totalt nerbrottad varje gång för Tildis och O blir starkare för varje gång...och sen Linda och Micke plattar till mig så jag snart inte går att räta ut igen=)

Fast jag tål att och man får ju inte klaga....mat, godis, sällskap....hundar...barn...skön soffa och asmysig säng...för jag ligger i gästrummet i en bred säng med duntäcke.....spinner som en katt under täcket med tjocka kuddar....nu skulle min kille varit här...men han mekar i helgen...tråkiga killar... men Micke...Lindas man då har lagt beslag på min bil och fixar den på alla vis....då är det rätt bra med killar..=)

Ska få en överraskning imorgon som tydligen handlar om bilen.....VAD? kan inte vänta...men dom tiger stenhårt...och det Suger steghårt=)

Nu ligger jag med Lindas laptop och kan skriva precis vad jag vill=)....men ska inte bli långrandig...och varför har jag ingen egen blogg? nja jag har haft facebook....tråkigt....samt provat flera andra chat...forum...men har inte ork att fortsätta

Tröttnar rätt fort men lånar gärna Lindas.....hon är så snäll som vågar låna ut den.....
Jag jobbar fortfarande på samma tjänst och har schemalagt jobb vilket är underbart då jag under flera månader varit timvik....döjobbigt att inte veta när var man jobbar imorgon. men nu har jag en arbetsplats.

Vad ska vi göra imorgon....ja vi ska ut i trädgården och städa....och jag får låna kläder så jag inte skitar ner mina egna men man får ju så god mat så lite arbete skadar inte.

Sen har vi ju överraskningen....hmmm undrar vad det är...? PINIGT att inte veta....
Men nu slutar jag jag för en otroligt varm och go säng...drar mig mot sömn...fast vet ni jag har fått en tandborste...en eldriven...ja Linda kom med den och lämnade den...och den ser ut precis som en vanlig och jag fick den i min hand och kollade på den.
Linda sa tryck på den stora knappen och hjälp vad rädd jag blev när hela borsten skakade men Oj  vad smidig och Linda använder en sån själv nu så nu har jag en sån också så får ni chansen köp en sån Colgate tandborste för dom är skitbra.

Nu kryper jag ner under täcket Natt natt
Kramisar Suddis

Inga kommentarer: