onsdag 30 mars 2011

Efter en lång dag

Huvudet fullt av ATT GÖRA och massor av jobb.......för att sen sätta sig i bilen...ta ett djupt andetag och åka hemåt och hämta upp lille O på dagis...stressa vidare till affären och shoppa loss för att sen landa på tröskeln hemma och påbörja projekt avklädning av liten tjurig pojke som är trött...hängig och allmänt strulig...passar perfekt för en trött mamma=(

Men han somnade efter en liten stund och jag kunde slappna av i soffan iväntan på att T kommer hem från sitt besök hos läxläsning/ lekstund=)...som hon gjorde hos en kompis efter skolan....T slapp läxläsning=) ikväll och har istället fått gosa med mig en bra stund och vi pratade om lite av varje hur det varit och hur hon känner och tänker...en viktig stund trots att mamma var dötrött men höll sig vaken.

Så nu sover alla utom gubben och jag men jag är på väg mot sängen inom kort...ska ju upp och jobba imorgon så kudden väntar...zzzzzzzz
Godnatt och kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där! Har en halvtimma på mig innan en stor tenta så håll tummarna nu!!!!!!=)
Kramis Lina