söndag 6 mars 2011

Städpatrullen

Suddis här
Och jag som trodde att man skulle ha det lugnt och skönt men nejdå Linda slavade oss i trädgården och vi Tildis& O och Micke fick slita=) fast så farligt var det inte och hon lagar så ofantligt god mat så jag klagar inte...så nu ser trädgården skitfin ut och vi har lekt jobbat oss denna dagen.

Vi har även vart ute på promenad med hela familjen och hundarna och testa och gå med två Bordercollies i koppel så får ni se, dom vallade mig istället.....

Så nu har vi tvkväll ja eller dvdkväll men först kollade vi potatishandlaren, va jag skrattade när dom låg i soffan och usch vad pinigt att hamna så....ligg still=) Gaaah........... ha ha=)

Och min lilla bil är klar och det är servad nytvättad, rostlagad och jättefin....och överraskningen som jag skulle få....jag klev in i verkstaden och fick se nya fälgar och nya däck samt nya högtalare och en mp3spelare och jag svimmade nästan för min gamla skitradio har knappt spelat cd och mina däck var dåliga så GUUD vad dom chockade mig och min lilla bil har blivit shitsnygg...Min lilla golfis som jag köpte för en månad sen är mitt barn.............

Måste jag säga att jag är glad=)
Och nu ska jag gå tillbaka till tvrummet där Linda och Micke kollar dvd och jag ska äta ännu mer lösgodis så natt på er och krraaammm Suddis

Inga kommentarer: