tisdag 15 mars 2011

Godmorgon

En mkt trött mamma har släpat sig ur sängen och väck mina gullungar som nu äter frukost och O ser ut som han fortfarande sover när han äter=) den lille kämpen........T däemot är pigg och kan inte vänta på at vi åker så hon är en riktig morgonmänniska.

Och för den trötta mamman Jag då...........väntar en lång dag på jobbet för vid 7 står man beredd för ännu en ny dag.....zzzzzzzzz måste jag....vill krypa tillbaka....men sängen är ju tom för gubben åkte vid 5 så jag får också offra mig...men i helgen är jag ledig och då ska det sovas........

Men så nu ska man inte vara så negativ för man mår bra iallafall men ack vad trött jag är så efter detta blogginlägg så startar kaoset med påklädning och inlastning i bilen.
Hoppas lilla våren kommer så vi får lite ljus! vi behöver sol!!!!i massor!
Kram Linda

Inga kommentarer: