lördag 5 mars 2011

Ledigt! ....

Vaknade kl 8 och vad är det för för fel med det.....Jo det ska jag allt tala om det är ju lördag morgon och sovmorgonsläge men jag som gick och la mig  tio borde sova som en gris till minst 10 men icke då.....klarvaken vid 8 och INGEN absolut ingen har stört mig...inga ungar som krypit upp och stört...gubben har inte sparkat till mig i sömnen utan jag vaknade rakt av och lögn att kunna sova och ens ligga kvar trots försök....
Så jag masade mig ur sängen och åt lite frukost och en positiv sak är att solen skiner för fullt och jag ska ut en sväng om en stund men jag är ensam uppe och ALLA sover...ja utom Suddis då för hon åkte iväg vid halv nio för att komma hem till oss om ca en timme...så då är vi två hjältar som offrar oss och är uppe...tidigt.
Jag längtar redan tills hon kommer....
Nu ska jag ut och hämta lite luft så kram på Er och en mkt trevlig helg.
Linda

Inga kommentarer: