fredag 1 april 2011

Nu är huset tomt...ja förutom jag då och min gubbe kommer hem först vid 23...så jag är helt själv....skönt men lite konstigt...nästan kusligt..nja inte riktigt så illa men mina små änglar finns ju nu hos D&M och där har dom det bra och jag lämnade dom vid 18....O grät en smula...och jag grät lite i bilen på vägen därifrån men visst..mammahjärtan är känsliga.

T hade full koll på hunden och katten och hade fullt upp med M som höll ett vakande öga.

Vårt hus brukar ju vara fullt med ungar...rop skratt men ikväll är det helt tyst...fast jag ska kolla på Så ska det låta.....hög volym och STOR godisskål....D fixade en gigantisk påse som jag fick när jag skulle hem.... han vet hur jag är funtad....godisnarko=)

Så med hela huset upplyst så kasar jag ner under en filt i soffan och spanar in tv:n
Stora kramar till alla från lilla ensamma mig =)

3 kommentarer:

Marie sa...

Tycker lite synd om dig men ändå inte för tänk du är helt fri....=)
Kram och puss på dig min älskling

Anonym sa...

O sover tungt i sin säng... inte så konstigt som han sprang sig trött=) ...och T har sovit i soffan med mig som madrass=) rätt gosigt att ligga och kolla på tv men nackdelen... det blir lite varmt.
Hon är ju skållhet tösabiten=) och nu sover hon sött i vår säng.
Har du tryckt i dig påsen än? =)
Kramar från oss
D & M

Linda sa...

Mina små älsklingar....och visst är hon varm av sig hon brukar varma min mage också=)
Så nu vet ni hur vi har det varje natt.....knappast brist på värme men väl utrymme=)