torsdag 28 april 2011

Bloggstrejk....

Njae kanske inte så illa men jag har inte tid....har ju lite på gång om man så säger, för jag fyller ju år i helgen och vi ska ha fest i trädgården och längan där bord kommer vara uppställt ifall det blir regn....fy för den tanken....nej inget regn tvi tvi...

Planeringen är klar och mat handlades idag...med hjälp av min mamma som gjort ett hästjobb och min pappa som tagit hand om ungarna...tack  mina älskade föräldrar.

Marie som inte är hemma förrän imorgon åker direkt hem till oss efter att hon slutat jobba och Suddis med hennes föräldrar & Lina kommer också imorgon.
Övriga som fått inbjudan har tackat ja så det blir superkul att festa loss på valborg....

Så vi kommer bli 25 personer så planering är ett måste.....och Marie firar ju samtidigt med mig så jag slipper vara ensam om att fylla 40.....puhhuuu=( men vem bryr sig för vi ska festa natten lång=)

Men innan dess ska morgondagen avverkas och jag ska jobba fram till halv 2.
Så alla goa människor som kommer hälsas välkomna till oss...kramkalas väntas..............
STORA KRAMAR Linda med familj

4 kommentarer:

Anonym sa...

Messar när jag närmar mig....
Hoppas ni hämtar mig vill ju knappast gå...=)
Kramizar Lina

Linda sa...

Klart vi hämtar=) micke har chevan och är ledig så det fixar sig..du får ha dina prylar på flaket=)

Anonym sa...

Okej=) får väl sitta på flaket då.........

Anonym sa...

Jag längtar så och ska åka direkt efter jobbet mamma och pappa kommer ju i egen bil så det blir spännande att träffa alla igen
LINA jag har saknat dig!!!!!!!
Kram Suddis