måndag 4 april 2011

Vardag...

Nu är det som vanligt....=) vill man ha det så?...jo jag vill ha det så att åka hem från jobbet och hämta T och O och åka hem för att få en gosstund på hallmattan medan vi tar av oss skorna.
O var faktiskt ledsen och frågade var dom var...D&M alltså så han tänkte på dom och undrade vad dom var....min lille älskling, så gullig...och jag gav honom en kram och sa att dom kommer du snart att träffa igen....nåt sånt för det är ju lite svårt at förklara tidsbegrepp för en liten 3 åring.

Så nu har jag läst godnattsaga för bägge och dom sover sött och jag har tidig jobbmorgon så nu nattar jag mig vid nio.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var det tomt på söndagskvällen och sängen var plötsligt jättestor...och det ska erkännas att det var lite kallare...så elementet fick vridas på...och vi saknar dom oxå...=( fast vi träffas ju snart igen och dom får gärna övernatta igen....
Stora kramar från oss=)