måndag 11 april 2011

Helgkaos.........

Ja fast så illa är det inte som det låter men på lördagen gick all som det skulle...fram till hemfärden vid 22... då jag halvvägs hem får röda lampor på instrumentpanelen och lampan för batteriet lyser...stannar och ringer min gubbe och han rycker ut till sin utmattade...standsatta fru.............

Det visar sig att laddningen lagt av....kul så jag får bli dragen hem efter Chevan och bilen ställd åt sidan, min lilla Audi...puhu=( och jag trött och slut av lördagens spring deckade i sängen.

På morgonen ligger nyckeln till Chevan på bordet med en lapp....Sötnos ta besten istället då kommer du garanterat fram..=) så gullig han är min man.

Så jag sätter mig i Chevan och åker till jobbet....glassigt värre men en hårt slitande ssk ska åka med stil....även om man åker pickup.
Så söndagen avlöpte utan problem och hemfärden gick som en dans och min Audi då?....jo den var fixad och tvättad när jag kom hem....
Så nu är allt lugnt igen och vi ungarna och jag då ska ta en promenad om en liten stund.
Chevan fick sig en liten tur imorse då jag la vantarna på den när jag hade en liten stund innan ungarna vaknade....nu när man fått smak för V8 så kan man inte låta bli...=) bild på besten=) följer om jag lyckas lägga in den....
Kram Linda

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag lyckades....fast det här är ju ingen bildblogg men besten måste ju visas så folk vet vad jag babblar om...stilig va?!=)
Cool ride...kolsvart och maffig...

Anonym sa...

När får jag prova den då?....fast Micke kommer aldrig att låta mig köra=( jag får väl tjata lite=)
Jag är oxå ledig...jobbade ju oxå helg så ikväll blir det träning
Ska bli skönt, krama tildis och O
Suddis

Anonym sa...

Hej gumman....
Visst får du pröva den men bara om jag sitter bredvid...vill ju inte att du blir ihjälskrämd=)
Ha det gott Micke