fredag 29 april 2011

Snabblogg...

Såååå skönt=) helgen framför oss och hela familjen samlad med ett antal extra personer som betyder väldigt mycket för oss...
Så nu har vi samlat ihop ett gäng............fler kommer ju imorgon alla som inte nämns har inte glömts bort jag orkar bara inte skriva alla=) sorry.......
Marie kom för en stund sen min älskade vännina och bästaste vän=) som också ska fylla jämnt tillsammans med mig...fast hon fyller ju inte förrän i juni men hon får allt stå ut med och firas imorgon, jag fyllde ju egentligen den 27...men men nöden har ingen lag=)

Suddis...Jenny då alltså kom vid halv sex och då var bara min mamma /pappa här samt ungarna så kramkalas utbröt....Suddis föräldrar kommer imorgon.

Lina...min systerdotter har ÄNTLIGEN tagit sig hem till landet igen....08 som hon blivit så vi ska nog få fason på henne.
Min älskade syster Anna och hennes man kommer tidigt imorgon...

Och Maries föräldrar och bror med fru delar bil hit imorgon så det kommer bli fullt hus....+ några till
Och ALLA mina kära är välkomna till fest imorgon men först ska vi grilla loss lite ikväll...Gubben min har tänt grillen så kvällen kommer att bli lång....

Uppdaterar lite imorgon men tror nog att Lina och Suddis kommer låna min dator inatt.....
SOLEN skiner och gräset är grönt......sååååå skönt och nu ska jag ge min älskade Marie en stor kram...
Puss på er gott folk för nu slutar jag....
Kram Linda

Inga kommentarer: