torsdag 7 april 2011

Lediga dagar...

Idag har jag varit ledig och även imorgon.....skönt men jag ska ju offra mig i helgen och jobba så då får man igen det hela.....fast nu är jag LEDIG så vi har varit i stan och vandrat runt....ja T var ju inte med för hon var i "skolan" visst är det sött att hon kallar det så men jag och O har tagit det lugnt och gått runt i stan och handlat, fikat och ätit glass i hamnen i solskenet.

Så otroligt skönt att bara vara........utan tidskrav och stress och O smaskade i sig sin mjukglass och jag log lite när han försökte få i sig en hel kula....fick fånga den och hjälpa honom.....hade han svalt det så hade hans hjärna fryst=) eller så hade han definitivt spytt....

Och min kära sittvagn gick sönder.....jäkla skit.... ett däck har "lossnat" fast O åker ju inte så ofta i den men längre sträckor har han åkt, men idag började ett bakhjul vobbla.....så min gubbe fick ta hand om den och han sa att hela fästet till axeln hade gett sig så det blir att åka till affären imorgon och klaga.......

ALLT ska ju vara gjort i PLASTSKIT som Micke sa.....och jag håller medså vi får hoppas att det räcker att byta hjul.....?

Så nu ska jag fika lite te och frallor och spana tv en stund så nu lägger jag av för ikväll.......
Gonatt och kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad illa att vagnen är sönder, vilket skit...hoppas det fixar sig....
Jag jobbar kvällspass och helg så inte mycket gjort i helgen utom jobb.
Krama tildis och o... Suddis