söndag 3 april 2011

Hemma igen!

Vid klockan 18 åkte vi och skulle hämta våra älsklingar och dom hade legat och sovit och T var vaken och vi kramades hårt  ute på gräsmattan och hon var överlycklig.

Men O sov  när vi kom och jag smög in och la mig i dubbelsängen och smekte hans hår... och han rörde på sig och vaknade med yrvakna ögon, som blev förvånade och jättestora ögon och han gav upp ett tjut och kastade sig mot mig och vi kramades....ett mammahjärtan bultade hårt och jag låg kvar en bra stund och dom andra kom in och småskattade åt oss....så söta vi var....=)

Vi blev bjudna på te / kaffe, gubben dricker bara kaffe och supergoa smörgåsar och vi pratade om allt dom varit med om.....gubben och D tog en sväng ner i verkstaden och spanade på gräsklippartraktorn....typiskt killar... och jag tog tillfället i akt och njöt av mina underbara ungar och M som så snällt ställt upp som barnvakt....tackar från hela mitt hjärta till Er båda.
O & T älskar er.

Så vid 20:00 satte vi oss i bilen och åkte hem och nu är vår familj hel igen och nu ligger O i sin säng efter att Micke bar in honom från bilen och direkt i säng...O var helt slut...han kommer nog sova länge.
T och jag kom överens om att hon får sova i vår säng inatt...ja fast hon brukar ibland sova där men hon kände att hon ville detta inatt så vi ska krama oss till sömns.

Imorgon är det jobbdag och dagis/skola så tidig uppgång så vi lägger oss strax så godnatt och sov gott
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Så gulligt...han måste blivit förvånad...fast han var nog rätt nöjd va med vistelsen och T också för där finns ju gott om prylar att leka med.
Sov gott älskling och krama T från mig