lördag 2 april 2011

Vi är helt själva

Jag kom ju hem vid 17 tiden och då hade min älskade man fixat till en middag......fy så lyxigt=) nästan för mycket...nja eller inte=)

Så nu har vi en HEL lördagkväll helt för oss själva....så ring oss inte folk...ja om barnen givetvis... men alla andra vi har inte tid=)

Så nu finns bara min kära man i mitt intresse så bloggen vilar....men först lite spaning vad Marie håller på med

http://www.nogg.se/tradaren

Så håll din käresta riktigt nära för det kommer jag göra=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har oxå mysigt och jag är hemma hos min pojkvän och vi har supermysigt....som ni oxå har det.....
Kramar Suddis

Anonym sa...

Kan ju säga att den här dagen varit rätt kul, det finns knappast något vi inte byggt i lego=)

O somnade vid halv sju och sover än..han var rätt mätt efter vällingen....
T åt nyponsoppa, med glass...som hon slevade=)
Nu sover hon i vår säng på tvären...