tisdag 19 april 2011

Wishing well.....

Satt i bilen och tänkte på väg hem från jobbet idag och solen sken, man kan inte önska något mer=) ja skulle vara en lite ynka miljon=) fast vem bryr sig för så längre man har hälsan, en underbar man och sina älskade ungar så bryr man sig inte om allt annat....fast en kvinna måste ju få drömma....om ovardagliga saker som en obegränsad ekonomi....en skaplig snygg sportbil...cab förstås=)

En kall öl skulle sitta fint.....fast jobbar ju imogon så inte då...och hur kommer jag då på dessa tankar undrar du säkert?
Jo min vän jag fyller år snart......40 så min kris....kommer tror jag för ska man inte få 40 årskris....fast 30 passerade och fick mitt första barn 05 så det blev ju lite av en triumf...kan man kallade så...min sena barndebut...nästa kom ju 07 så då låg man i....barnsäng alltså ...jädrar vad ont det gör=)
Oj vad jag kom ur spår....men som sagt man planerar ju lite inför sin fest och Marie min vän och jag ska fira samtidigt....två gamlingar som trillar över 40 strecket samtidigt.....undrar vad vi ska få och ge varann...dom lärda spekulerar.

Så nu ska jag ta och krypa i säng snart för tidig uppstigning imorgon så natt natt
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh jag vill en cab....men är ju rätt nöjd med mitt liv just nu=)
Krama tildis Suddis

Anonym sa...

Vill oxå ha jäklar massa pengar, då skulle man ju slippa plugga och jobba för allt....
Några mille skulle sitta fint:)
Kramizar Lina