lördag 16 april 2011

Härlig dag...

Jag har suttit i trädgården i en solstol i en bra stund på förmiddagen men ungarna lekande runt om kring och T hade besök av sin bästis R som bor granne med oss.

Dom små tjejerna hade fullt upp med att hålla koll på O som hängde på och skulle vara med dom och leka men dom klättrade i kojan och gömde sig och O kan ju inte klättra än så han var vansinnig och fick springa bort till mig för tröst....

Stackars liten men han glömde bort det snabbt och somnade i gräset bredvid....så sött
Och gubben min har inte syns till och är iväg med en polare och kollar in en traktor...bara han inte släpar hem den nu också....allt gammalt skräp i fordonsväg kommer ju hem till oss...pust=)

Så nu väntar en lugn lördagskväll så vi får se om det blir något mer bloggande ikväll....
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll ska ut på stan med min kille och vi ska gå på bio så vi drar om en halvtimma
Sen får vi se vart vi tar vägen....
Jag är så käääääär=)
ge tildis ett par pussar från mej........
Kram Suddis

Anonym sa...

Suddis lär dig stava....=)
Ikväll ska vi ut....ska det väl vara...
har du redan nallat i flaskan=)
Vi har iallafall party i Södertälje och sen vidare vid klockan ett till huvudstan
Så the party is on....
Kraaamizar Lina

Linda sa...

Tjejer nu får ni ge er=)
Suddis: du är för ung för såna äventyr.....

Lina: min vän du ska hålla dig nykter till den 30:nde, då blir det fest=)