lördag 30 april 2011

Har ni fest eller? =)

Skriver en litet inlägg.......GUUUD vilken dag...och som vi har firat...tårtor kaffe te grillat...gott...härligt och Marie och jag har haft en underbar dag och TACK alla mina kära vänner för ALLT!
nu vi har varit och sett elden hela gänget, vi vandrade ner och njöt av värmen för det var kallt...Suddis hade filt på sig hela vägen för hon frös...trots att Lina gjorde sitt bästa för att värma henne....Suddis pojkvän följde ju inte med utan skulle åka till sina föräldrar och då får Lina rycka in som Suddisvärmare.

Jag hade ju min kära syster bredvid mig och Marie så vi höll värmen=)
För visst är charmigt att stå där vid brasan och bara njuta en stund utan att bry sig om tid.

Så nu sitter vi hela familjen med alla andra i huset och myser så nu slutar jag för denna kväll men tro inte att vi ska sova än....det blir en sen natt................=)
STORT TACK och STORA KRAMAR från mig och Marie

Inga kommentarer: