söndag 1 maj 2011

Vrålmätta.......

Vi lånar Lindas blogg lite...Suddis och jag (Lina) för vi är ju fortfarande nyktra...nästan men vi ska inte ge oss för det men man blir lite trött av en hel dags firande men tanterna...Marie & Linda har inte bangat ur än utan hänger på.
För nu är vi fyra bitchar som ska röja hela natten Lindas man tog med sig dom andra killarna på en raggartur dom lär vi inte bli störda av...och Lindas mamma tar hand om barnen så det är lugnt.
Tänk att vi äntligen är tillsammans och jag har kommit hem till koskit gräs nja inte sånt man röker då alltså:) kor hästar grisar och grusvägar och inte en stureplansnisse så långt ögat når
Och vi är vrålmätta...eller jag var det men är lite godissugen så det blir nog ett dyk i godisskålen men först lite uppdate om mig
Är 24 och pluggar till sjukgymnast i the big city...sthlm och färdig till sommaren...ska bli riktigt spännande att komma ut i riktiga världen, men nu är jag verkligen i riktiga världen för nu är jag mitt på landet så kontrasten är total fast jag är ju uppväxt på landet så man är ju van.
ÄLSKAR att dansa latino   röra på ben, höfter och bara njuta och det ska vi göra inatt så dans hela tiden fast lite annat också.
Patetiska fakta och totalt oviktiga är att jag är singel..väger...lite =) jävligt danssugen hela tiden kan liksom inte sitta still och får hålla i benen för dom skakar loss lite ADHD men ibland kan någon lycklig kille få njuta mitt sällskap i stillhet för ett tag men nej inte pojkvän  än iallafall för testat och nej men visst kanske kommer men just nu tentor skola och dans sen förhållande bil villa hund katt och smått mycket senare så är det bara.
Det här börjar likna en kontaktannons va? någon kille som blev sugen men akta dig jag bits nerifrån....
Fan börjar bli läge för en nakenbild va....fast får inte för linda för då blir hon säkert avstängd från bloggen.
Och var festar vi loss ikväll?   hos Linda förstås och
Och vi håller till i ladan så barnen slipper bli störda av hög musik och oss när vi flamsar runt...
Blir vi trötta så finns sängar på vinden....kommer knappast frivilligt att lägga mig i en utom för hångel då:)
nä nu orkar jag inte skriva mer så ciao på alla er och vi ska INTE upp tidigt imorgon så ring någon annan om du vill någet..
PUSSAR KRAMIZAR Lina Suddis Linda Marie

Inga kommentarer: