tisdag 17 maj 2011

Skönt...

Har precis gått upp...jorå du läste rätt visst vaknade jag till vid sex när gubben och ungarna stojade nere i hallen men jag kryp ner ännu mer och somnade...skönt jajemen=) sovmorgon mmmm! man riktigt har lust att spinna om man nu var katt.

Slängde mig i duschen direkt varmt gott och härligt för att sen blogga i morgonrocken....och strax en god frukost med ostfralla, gott pålägg och te.......behöver jag säga att jag mår rätt bra just nu...osminkad och med rufsigt hår...fast ingen ser mig idag så... what the hell=)

Resten av dag ska jag....göra? vet ej ännu men barnen ska ju hämtas i eftermiddag så det är det enda som jag bokat så innan dess.........tomt schema...skönt, fast som småbarnförälder är man rätt tacksam för tvättmaskin och diskmaskin för dom gör ju jobbet idag...och jag ska INTE stå och titta på när dom arbetar...det enda jag ska kolla på är tv:n isåfall.
Sen har jag lite hemligt för mig...men det skriver jag inte om förrän ikväll....=)
Kram Linda

Inga kommentarer: