fredag 13 maj 2011

En ledig dag....

Tydligen har det varit något fel på blogger så mitt inlägg igår försvann...och kommentarer gick inte att lämna på blogger...lustigt fler användare hade liknande problem men här är mitt inlägg igen

Tillbringade gårdagen i min egen trädgård med O...och vad gjorde jag då? jo rensade land och jobbade lite...men njöt till fullo av mina blommor som kommer överallt...........härligt att bara sitta i gräset och studera...
Kram på Er...har gjort likadant idag förresten=)

4 kommentarer:

Marie sa...

Hallå där...du skulle ha Nogg istället=) aldrig några avbrott där inte....
Idag åker vi in till Götet för en heldag i solen....något sånt så vi får se var dagen slutar.
Vi hörs kramar från oss

Anonym sa...

Åhhh så vackra..måste komma förbi och kolla på dom snart
jobbar hela helgen så inget solande nu...men sen ska jag allt ta igen det.
Krama tildis
suddis

Anonym sa...

Hallå syrran! vi har strålande solsken och sitter ute i trädgården och grillar, ja fast just nu fick jag palla mig in för att hämta mer ketchup så då skriver jag en rad här.
Hörde från dotra min och hon är i Uppsala idag...säkert någon studentgrej....
Kram

Anonym sa...

Så där ja nu ser jag att jag har två inlägg...mitt gamla inlägg har trillat tillbaka...
Lustigt fel........på blogger