torsdag 26 maj 2011

Taggad!

gud vad vi hade det kul igår....fast lite blött...men vem bryr sig om lite blöta...solen sken folk sprang och vi syster och jag och Helena sprang hela vägen....njae Suddis och Malin såg vi inte röken av, inte förrän efter loppet då vi träffades  för dom gick ju....HELA sträckan ....slöisar trots sin unga ålder.

M hade passning av ryggsäckarna och fikadetaljen så hon skötte markservicen, hon vågade inte anstränga sitt ben men vi satt iallafall på ett par filtar och fikade...härligt och gud vad mycket folk det var.
Efter loppet åkte jag hem till syrran och lämnade av dom och sen hem till D&M en stund och fick lite fika.
Hur det gick gick att springa....inga problem...ingen träningsvärk skoskav eller annat utan det gick som en dans=)
Så idag är jag ledig...skönt och ungarna och jag ska åka in till stan för en välförtjänt shoppingtur...jobbar ju hela helgen så då får man tröstshoppa och spendera lite tid med sina älsklingar idag istället.
Kram Linda

4 kommentarer:

Anonym sa...

M och jag gick:)...fy för att springa och hjälp vad mycket folk.....

Anonym sa...

Älskade syster vad kul att vi orkade hela vägen och vi var rätt bra va?=)
Jenny min skatt orkade inte springa....ungdomarna är bra slöa idag=)
Visst har jag rätt om jag uppskattar antalet folk till 5000...minst det var packat.
Kram Anna

Marie sa...

Gud vad ni är duktiga! och det var ju massor med folk enligt tidningen...läste barran på nätet.

FLAK sa...

3850 brudar sprang...inte dåligt ja eller vissa gick ju...=) andra stod bredvid och kollade på...=)