måndag 2 maj 2011

Lycklig

Så härlig min helg har varit och allt fungerade och alla mina kära familjemedlemmar och älskade vänner samlades och umgicks, åt gott, spelade spel, och vi fyllde år...jojo jag och Marie fyllde ju fyrtio men lider inte speciellt...fast hade lite träningsvärk efter brännbollen.

Ett spel på liv och död=) tur att sjuksköterska fanns på plats...dock en något anfådd sådan och proppmätt så jag fick lite håll men jag överlevde, även äggkastning, bollspel med barnen, och brottning som alltid utbryter på gräsmattan.

Så nu känner jag mig så nöjd fast lite trött efter en lång arbetsdag idag men man lever ju på minnena från helgen, Lina och Suddis bjöd på dansuppvisning alá nyktra och onyktra för dom röjde verkligen loss hela dagen och natten..ungdomarna=) och vi gamlingar hängde på.

Vi kom isäng vid halv fem.....vi har ju gästsängar i ladan så barnen inte ska bli störda och min mamma och pappa sov ju i mitt sovrum så Marie och jag somnade i gästsängen...Lina Suddis delade på andra sängen och min stackars gubbe sov i gästrummet tillsammans med min bror, fast det är ju två sängar så dom hade det inte så trångt....

Vi däremot hade det urmysigt och småmös och pratade en bra stund innan vi däckade........
Måste jag nämna att vi hade sovmorgon dagen efter.....vaknade vid halv ett.....inte så vanligt att jag sover så länge men en rejäl fest kräver återhämtning=)

Så nu har vardagen hittat hit och vårt hus som hade 25 festglada människor har nu endast en gäst kvar..Lina som sover över till imorgon då hon åker tillbaka till Stockholm.

Hon passade ungarna och gjorde succé som danslärare för T och O som var helt slut när jag kom hem vid halv sex.
Så nu är det läggdax snart och jobb imorgon......hoppas på lite sol...snälla
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är vi som ska tacka för en underbar fest och helg!
Trots att vi inte kunde vara med så länge så njöt vi hela tiden..
Homerun....som alltid=)
Kramar från oss D&M

Anonym sa...

Älskade syster=) tack för att du är den du är och då bjöd verkligen på en underbar helg och som vi sprang...ramlade brottades och lekte...och min älskade dotter hade ju fullt pådrag hela helgen den vildan...
vi hörs av i kväll på mobben=)

Anonym sa...

Sååå roligt jag hade i helgen, jag njöt hela tiden och så kramad älskad och nerbrottad har jag aldrig blivit=)
Ni är världens bästa och jag längtar redan till nästa gång vi ses..........
Jag älskar er av hela mitt hjärta!!!
Krama tildis från mig Suddis