fredag 20 maj 2011

Helg!

En riktig soffliggar kväll...fast jag har ju legat i sängen en bra stund, läsandes nattsagor.
Ungarna somnade och även jag, gubben kom upp och väckte mig vid 8, så Så ska det låta missades inte (Magnus) vad man smälter när han sjunger......
Och vad händer imorgon? ja jag då kommer INTE att lämna hemmet utan sola ta det lugnt och softa...gubben min då? Han tar Chevapickisen till Emmaboda för stripträffen.
Han kommer nog inte att rejsa men man vet ju aldrig den är ju ruggigt snabb=) jag vet IRL=)
Ungarna och jag kommer istället att vara hemma och bara vara......
Helg är bra skönt..........Trevlig helg på Er.
Kram Linda
JAHA då var man grundlurad...min egen man och min bästa vän har hemligheter.......nja nu var det inte så farligt utan dom har i all hemlighet planerat in att Marie och hennes kille ska komma hem till oss.....luringar........Välkomna=)

1 kommentar:

Marie sa...

Då hör vi av oss efter Emmaboda....
visst är vi luriga.....riktigt....riktigt luriga