måndag 16 maj 2011

Måndag....

Efter helgjobbar måndag...pigg? knappast ...motiverad att gå till jobbet...skojar du eller? för när ögonen knappt kan öppnas och man inte vet om benen fungerar så är man inte speciellt nöjd med sin morgon.
Fast ungarna har ju vaknat lika trötta så jag får hålla fasaden uppe både framför ungarna och när man kliver in på jobbet lite senare.....men kroppen skriker iallafall sov din drummel zzzzzzzzzzz men man fixar nog denna dagen också.
Fast jag längtar till imorgon för då är jag ledig och ska vara fri från allt...även ungarna...så då blir det sovmorgon får jag hoppas...min själ behöver detta.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! ditt inlägg dateras söndag, det verkar som blogger har fått spelet.
Å jag är ledig idag och lider verkligen med dig, ska nog själv ALDRIG skaffa barn=) fatta vad jobbigt men så himla sött får vänta ett tag till...ett långt tag=)
krama tildis
puss suddis

Linda sa...

Hej sötis och jag har fått hjälp av Micke att ändra...tydligen fel på tidzon?
Men nu har det fixat sig så vi får se om det håller...
Aldrig skaffa barn! det ska vi nog bli två om...=)