tisdag 31 maj 2011

Godmorgon....

Ja eller godmorgon...pyttsan, för idag är man ledig och vaknar vid denna okristliga tid..............huvaligen varför? jo gubben min har fullt upp och åkte iväg vid fem så då får bloggmamman=) rycka in och rädda vardagen.
Så vad vore en sovmorgon....dåtrist urtråkig och alldeles...alldeles underbar...fast vet ni? efter ungarna är lämnade, kommer lilla jag att lägga mig en stund fram till klockan 11 då jag har möte idag på sjukhuset.
Så tyck synd om mig...väldigt synd...som får offra sin...ja eller en av  sina lediga mornar till att stressa.
Fast jag är ju ledig i helgen med så då skriver jag inga blogginlägg vid denna tid.

Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ledig idag ska och shoppa i stan, kanske får jag tag på några linnen och ett par shorts.
Solglasögon ska fixas snarast...värst vilken sol
Krama tildis
Suddis