torsdag 2 juni 2011

En härlig eftermiddag/kväll

Solen har gassat hela kvällen och påväg hem så stannade jag till vid macken och köpte en glass... såå gott och ibland får en utarbetad trött bloggmamma =) unna sig något själv.
Så när jag nöjd och belåten hämtade O på dagis var jag rätt go i sinnet och ett stort inre leende.

Tänk så lite man behöver och vi åkte hem och startade middagen men först gick vi ut i trädgården och O la sig raklång i gräset...jag också...så skönt att bara ligga en stund.

Tänk att vi har sommarvärme och blommorna har slagit ut, alltså mina blommor jag köpte i förrgår har fått massor av nya blommor så...lyckat köp!
Så nu lägger jag mig i soffan en stund tillsammans med gubben min...man får ta vara på tillfällerna...ungarna sover så nu är det vår tid.
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie sa...

Älskade vän önskar dig en otroligt skön helg för du är ju också ledig så då är vi ju bägge soldyrkare=)
STORA KRAMAR från oss

Anonym sa...

Tjoohoo!
Tjaba från 08 stället vi har kanonväder och idag är jag på Söder...helt otroligt och vi sitter på balkongen och smuttar på några kalla....
Saknar er och önskar en skön helg till er alla
Kramizar Lina