onsdag 15 juni 2011

Regnigt mulet...

Fast igår kväll var det lite soligt och vi var ute på en kort promenad, vi får se hur vädret blir idag, men ungarna leker iallafall utomhus just nu.
Vad dom leker? hästhoppning, och T har en kvast mellan benen och hoppar frenetiskt och lille O den hjälten får agera hopphinderbyggare.
Han går in i rollen perfekt och T tar sitt hästhoppande på största allvar...riktigt roligt att titta på men jag tar det bara lugnt än så länge och det kommer jag koncentrera mig till fullo på en stund till=)
Sen blir det handlingtur i eftermiddag och kanske en promenad med hundarna, ja dom galningarna har varit ute en stund och sprang runt tomten i 180 sen släppte jag in dom i fårängen så dom får vakta dom istället för barnen,  barnlek och bordercollies funkar sällan, dom tar slut på ungarna på nolltid....vallade ungar är ingen hit....
Kram Linda

3 kommentarer:

Helena Svensson sa...

Hej Linda...

Kul blogg du har.. Jag hittade dig genom Uskabloggen... Han och jag har letat efter fler inom vården som bloggar. Skulle vara kul om vi kunde bli ett litet nätverk. Kom gärna in till mig och kolla vid tillfälle.
http://careeducationpunktse.blogspot.com/

Anonym sa...

Har precis slutat jobbet och vi har solsken men det blåser så vet inte om jag vågar mig ner till stranden, får se men jag ska iallafall ta och köpa mig en glass, och vi hade jordgubbar med grädde på jobbet...mums=)
Kram till tildis
Suddis

FLAK sa...

Se där ja nu har Fröken fräs hittat hit.
Och som alla vet alla vägar bär förbi Uskabloggen=)
Storhetsvansinne...ego...inte då bara dagens sanning...opps! =)