måndag 13 juni 2011

Skönhet...

Såg mig i spegeln imorse...ringar under ögonen och tovigt hår....nice=) skönhetsdrottningen har fått sin skönhetssömn...pyttsan, och du som trodde att bild skulle visas GLÖM det för här visas inga skräcködlor...

Så man är en utarbetad sliten sjuksköterska i sina värsta...hmmm bästa år, tur att man är gift annars hade man nog haft noll chans på krogen.

Så man fixar och trixar med kallt vatten och hudkräm och tvingar borsten genom håret med en unge sprattlandes på golvet i ett försök att få på honom stövlarna och tillslut ser man rätt hyvsad ut....faktiskt och kan trilla in på jobbet pigg och rask och vet du när jag vid middagstid spanade på mitt anlete i spegeln så såg det hela riktigt bra ut...om man jämnför med typ 6 på morgonen.

Se där ja något positivt iallafall...och nu är jag ledig i två dagar.....härligt underbart och fantastiskt.
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Spegel spegel på....=)
var spegeln konvex eller konkav?
hoppas du får soligt imorgon....ut i solen isåfall....

Anonym sa...

Hmm.... det där var elakt=) precis som jag skulle vara böjlig...knappast på morgon så stel som jag är.....

Men man kan ju inte alltid se ut som den skönhetsdrottning man är........
Och solen lyser men sin frånvaro...regn=(
Men huvudsaken är att man har ungarna hos sig och nu ska vi starta middagsfixandet.
Önskar en bra dag!
Kram Linda