torsdag 16 juni 2011

Tårdrypande

Fick länken av David som tipsade mig och har kollat för den låten har man hört på radio, den är underbar och videon är marig att titta på, jag grät floder när jag såg den men man kan inte låta bli att titta ändå.
Chris Medina heter sångaren och hans flickvän blev hjärnskadad i en olycka, så hemsk och ändå så underbart att se, det ger hopp om mänskligheten.

Hann precis hem från jobbet och gav ungarna mat sen fastnade jag framför videon på datan.
Man får verkligen en tankeställare hur bräckligt livet är och lever man i ett förhållande så tar man sin partner för givet.
Ska ta och krama min Micke när han kommer hem.........se nu gråter jag igen...hopplöst......
Kram Linda

3 kommentarer:

FLAK sa...

Ja du Linda... det är inte ofta jag gråter men den videon är något alldeles extra.
Vilket tragiskt öde, och man behöver bara tänka sig in i den situationen själv..
Kusligt...men så sant

Linda sa...

Skicka inga fler=)...mina ögon blev illröda och vi fick vatten i trossbotten...och när Micke kom hem var jag fortfarande rödögd och en stor kram avlöstes med att Micke frågade va i hela friden nu då?
Han fick se videon och du...han höll inte heller inne på tårarna eller jag kanske smittade honom.
Men jag berättade innan vad den handlade om....
Så nu ligger ungarna och vi ska mysa en stund i soffan....kanske vi kollar en gång till...

Anonym sa...

Tittade på den och fy vad sorgligt, som du vet så hade fick vi ju lite problem för ett tag sen och då brast verkligen fasaden.
Man är inte så stor egentligen, och vardagslivet är en skör fasad.
Vi fick en tårfylld stund framför datorn och mindes tillbaka.
Kramar Anna