torsdag 23 juni 2011

Planering.....

Många bollar i luften och lite tid för ska man hinna med att jobba ta hand om ungarna OCH planera midsommarfirandet ( jag jobbar ju faktiskt helgen ) så min midsommar börjar vid 3 på eftermiddagen då jag kompar en timma för att få hinna hem till familjen och vännerna.
Min kära syster och hennes man och Lina kommer ikväll och Anna& Håkan Suddis i morgon så jag slipper ha barnen på dagis på midsommarafton och gubben min är ju ledig så han tar ju marktjänsten i helgen.
Fast jag känner mig stressad iallafall...för allt som SKA vara, för så är det ju och vara mamma, jobbare och ja kort sagt stressad medmänniska.
Så mitt midsommarfirande blir kort men välförtjänt och när jag sitter med tårtbiten och äter ska jag njuta varje sekund.
En trevlig midsommar på Er och kör försiktigt
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara lugn vännen vi tar vid rodret i eftermiddag och hämtar dom små som bestämt.
vi syns sen kram Anna