torsdag 30 juni 2011

Bad...

Vi gjorde det igen, badade alltså...ungarna och jag fast jag håll mig mest på stranden och spanade in dom.
låg i solen och njöt vilken kväll, lagom varmt och VARMT i vattnet hur många grader vet jag inte men tillräckligt.
När sen vi kommit hem och ätit lite mat och vilat oss så frågade jag grannen om hon inte kunde passa ungarna en stund, baktanken med detta var att jag själv skulle ta mig ner till stranden och testa vattnet och sanden denna gång utan ungar att hålla koll på så jag smet och var borta i en timme och kom hem för en stund sen.
Så skönt att bara slappa, känna sanden mellan tårna och sen hoppa i.
Gubben min har inga planer i världen på att bada utom på fyllan då=) fast han har ju inte tid då han har fullt upp men han ska ju ha semester någongång så då SKA han med om jag så ska ställa upp på nakenbad hi hi...fast jag tror inte det hjälper....men försöka duger.
Marie och hennes käresta kommer imorgon och jag kommer att längta hela dagen på jobbet tills vi möts, sen har vi tänkt oss en tur till Ronneby för festivalen.
Micke är ju i extas för att få se alla bilar...jag och Marie kommer att vara likgiltiga för vem bryr sig om dessa plåthögar....fast dom är ju rätt fina så vi kommer ju inte precis att lida för finns glass och skugga så klarar vi oss.
Så killarna får nog gå sin egen väg för vi vandrar nog lite så där lagom och ska nog söka upp skugga och gräsyta att sitta på.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Vi står i startgroparna och Jonas är också förväntansfull...jag väntar tålmodigt på att vi ses=)
Puss på sig....