tisdag 21 juni 2011

Soligt och härligt!

Hela dagen förflöt med ett leende på läpparna för lyser solen så lyser jag med, och trots tidigt uppstigande tjurig trött unge (O) då som sovit dåligt inatt och haft lite klåda så då blöder mammahjärtat samtidigt som man lider av morgontröttheten.
Men allt löste sig tillslut och vi tog oss iväg till dagis men han grät när jag lämnade honom och jag fick en tår i ögonvrå nnär jag åkte därifrån.
Dagen på jobbet var lagom stressig och vid hemdax så sken solen när jag kom ut på parkeringen, ett djupt andetag och sen iväg.

Åkte raka vägen till macken och skulle fixa en glass och får se denna lilla Saab på parkeringen...gulligt gulbeige=)
(skickar bilden till en som gillar sånt....) så slipper du fråga om du får bilden...David=)















Så nu sitter man hemma och ska precis kolla middagen till gubben som dyker upp vid 8 så vips in i köket och fixa...lille O är på god väg att lägga sig så jag får fixa honom efter jag kollat gratängen i ugnen.
T är pigg som bara den och leker med hundarna och granntösen i trädgården, rätt smidigt för dom passar ju varann...något sånt.....
Så nu bloggar jag inte mer...
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Tackar, men du... fel fabrikat...Volvo ska det vara=)
Fast en saab kan vara rätt gullig...trots att det är en saab.....

Linda sa...

Audi ska man ha! men frågar du min gubbe så gäller Cheva...fast jag kunde inte låta bli att fota den för han är visst gullig..så det så=)
Kram Linda