söndag 22 maj 2011

Härligt!

Gårdagen blev underbar....satt/gick runt och pulade i solen mest hela förmiddagen och gubben min var i Emmaboda....ungarna lekte i trädgården och jag njöt....kall cola med is i är inte fel.
Marie ringde vid halv tolv från Emmaboda och vi snackade en stund och bestämde att dom kom hit vid fyrasnåret.
Så jag väntade tålmodigt och när deras bil rullade in på gårdplanen sprang vi ut i samlad trupp och vi kramades jättelänge...min alldeles egna bästa vän och själsfrände....sorry gubben min du har halva mitt hjärta=)
Och vi hade så mycket att prata om, var min gubbe fanns...kvar i Emmaboda med Maries pojkvän så vi hade tjejstund...ja lille O var ju med men T, Marie och jag hade ju majoritet så girls rules=)
Det bestämdes rätt snart att Marie skulle sova över och nu har vi en underbar dag tillsammans alla fyra...fast vi håller ju oss till tjej...kille...ja dom snackar ju mest bilar och sånt så vi tar promenader, solar och bara myser, så ska en helg vara.....
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Mickes 454:a är riktigt vass...tung högerfot ger svarta streck och däckslitage=)
Trött efter helgen Linda eller? =)

Anonym sa...

Skit också att jag jobbade annars hade jag kommit hem till er....Emmaboda lockade inte men min kille åkte ju dit...själv hade jag helgjobb så inget kul alls...men idag är jag ledig...och vad händer.......det regnar=(
kram till tildis och dig=)