tisdag 17 maj 2011

Världens bästa dotter.....

Alltså ni kommer inte att tro det men min dotter är den mest omtänksamma, snälla lilla dotter man kan tänka sig och önska sig.
Som somliga av Er vet så fyllde hon ju år igår....och innan satt vi ju och pratade hur vi skulle fira henne...Micke och jag då och Tilda som lyssnade och jag jobbade ju hela helgen så ingen tid till planering av tårtor och kalas och sånt och Micke hade fullt upp...vi fick inte ihop det men hur ska vi göra?...så vad säger min lilla ängel...mamma ni kan fira mig när ni får tid? VA ! va sa du älskling? utbrister vi.
Lilla vän vad sa du? jo mamma och pappa har ju så mycket att göra så då vill jag bli firad sen....nåt sånt sa hon... vilken unge!
Så vi kom till den slutsatsen att jag idag skulle överraska min lilla älskling, därav mitt lilla hemlig projekt och bättre sent än aldrig så när jag hämtade min lilla ängel och O så var allt klart och mamma och pappa mina alltså mötte upp hemma hos oss samt grannarna och vi har haft ett underbart kalas med jordgubbstårta, godis och presenter som jag handlade idag.
Min lilla älskling fyllde 6 och hennes pappa och jag är så stolta över vår lilla ängel.
Tänk vad dom små tänker ibland så nu har hon haft hela familjen hemma hos sig och hon sitter fortfarande och leker med sina nya dockor med pappa och morfar och mormor och kramad och pussad till tusen har hon blivit, ja O också då förstås och han fick ju en traktor så han blev nöjd.
Jag har ju inte precis som vana att sätta in bilder men här är iallafall en väldigt liten bild på vår skatt till dotter.
T.... mamma och pappa älskar dig och vet ni vad....jag sms:ade hela släkten att dom INTE fick skicka några som helst hälsningar förrän idag och nu har dom formligen drösat in=) Tack alla som fattade och väntade, och det sitter några och väntar på detta inlägg så varsegoda nu får ni gratulera...här också
Bamsekramar Linda

8 kommentarer:

Anonym sa...

skickade ju sms innan men skriver här med GRATTIS tildis du är bäst och jag skulle krama dig jättehårt om jag var där=)
Älskar dig Suddis

Anonym sa...

Grattis snuttan nu har du ju blivit sex och hjälp vilken tårdrypande lite händelse jag läste ju sms:et men fattade inte riktigt förrän nu.
Gud vad hon är smart den lilla
Stora kramar och grattis från Anna Tomas &Lina

Anonym sa...

GRATTIS lilla Tilda på sexårdagen du är helt fantastisk
Krama och pussar från Anna& Håkan

Anonym sa...

Vi grattar en liten liten ängel som vi gillar väldigt mycket...och tack för förvarningen Linda
GRATTIS Tilda!
Vi älskar dig!
D&M

Marie sa...

Kramar till en mycket speciell liten tjej och jag loggar in från en logistikdator på en industri så hemma är jag inte men vad gör man inte för en liten tjej som fyller år..(Linda förklara för Tilda vad jag skrev om du tycker)
Du är älskad av så många lilla vän...
STORA KRAMAR från mig
Marie

Anonym sa...

GRAAAAAAAAATTTTIIIISSS hurraaaa hurraaa! för vi har tagit studenten...ooops fel låt... ja må hon leva ska det ju vara=) ja ni fattar som vanligt sprallig till tusen alltid på G
T du är så duktig och underbar lilla tjejen och jag avgudar dig
Kramizar Lina

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Tilda från Ulla & Gunnar

Linda sa...

Tack alla omtänksamma älskade människor i vår omgivning och T fick sin födelsedag precis som den ängel hon är och hon somnade på min mage i tvsoffan vid halv nio...hon brukar ju lägga sig vid halv åtta...men födelsebarn har speciella rättigheter.
Jag bar upp min älskade unge till hennes säng och la mig en stund för en liten snusargosar stund.
Hon sov tungt och hennes mamma.. jag då alltså=) somnade som en stock bredvid....
Gubben min kom och väckte mig för en stund sen, och han sa att vi såg rätt roliga ut...två rödhåriga krulliga frisyrer ihopaknölade i en liten säng=)