söndag 30 oktober 2011

Sjuklingar och helg...

Ingen lyckad vecka för jag har gjort allt för att veckan ska flyta men allt gick åt pipsvängen när ungarna blev sjuka.
Micke tar hand om dom nu på helgen och jag har sovit minimalt...O håller mig vaken med hosta snörvel och feber och gråt.
Sömn är något jag inte får denna helg, T är piggare men har haft feber fram till fredagkväll men har sen varit rätt pigg men trött och sovit men också blivit störd av O
Så nu när man sitter på jobbet och kämpar att hålla ögonen öppna så önskar jag en stor kudde och ett varmt täcke......zzzzzzzzzzzzzzzz! =) men bloggmamman får vänta på detta.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din stackare synd att vi inte bor närmare så hade jag hjälp till.
Men hoppas du får en bättre natt nu syrran så hörs vi imorgon

FLAK sa...

Alltså du råkade värre ut än jag..jag jobbade visseligen också helg men sova fick jag.
Så hoppas du får en lugnare start på veckan, sov gott=)
Kram