torsdag 13 oktober 2011

Mammas lille älskling

Barn har en underbar förmåga till att säga dom mest söta saker och min son satt nu vid matbordet och åt..han tittade storögt på mig och sen kom det, mamma jag kan mata dig..GUD så gulligt och orsaken till hans erbjudande var tydligen att han suttit vid måltiden på jobbet vid ett yngre barn som blev matat, och min son hade undrar varför hon inte åt själv.
Dagisfröken som matade hade sagt att du blev matad av din mamma när du var liten...tänk så dom tänker så då ville min son mata mig...Urgulligt men jag tror det får vara för en fyraåring med gaffel i handen och mata mig så har jag nog varken tänder eller läppar kvar.
T satt ju med vid måltiden på dagis så hon berättade vad som hänt, ungar är allt bra härliga...eller hur=)
Nu väntar helgen bakom kröken så fredagen kommer flyga bort...
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Lille Oskar är bra söt...han kan ju mata dig med handen=)
Tips haklapp=)
Kram syrran!