onsdag 26 oktober 2011

Sjukisar

Mina små älsklingar är sjuka, O vaknade imorse med feber och var mycket irriterad över detta, T har fortfarande feber och är slö..måttligt road av att gå utanför sängen.

Hon var uppe en liten stund och fick varm choklad, och sedan nerbäddning med varm filt.
Så man får stanna hemma med dom små men imorgon tar grannen över för då åker jag till jobbet...hon är ledig och ställer upp...tänk att man är så lyckligt lottad.

Jag undrar just hur natten kommer bli om dom små har legat hela dagen...förmodligen nattvaka=(
Men vi får hoppas att dom kryar på sig och att jag klarar mig undan förkylnings/feberbaceluskerna.
Kram Linda

2 kommentarer:

Suddis sa...

Huu feber jag ryser bara jag tänker på det...
Krama tildis från mig och O oxå hoppas ni blir friska snart

FLAK sa...

Stackars små, snörvlar dom också? hoppas dom små kryar på sig snarast.
Ha en bra dag på jobbet!
Kram